Nehoda vrtulníku #2 (2 videa)

01. srpna

Brazílie: Záchranný vrtulník z hasičského sboru, který havaroval při přistání ve Vicente Pires. Při nehodě nebyl nikdo z posádky zraněn.

6.5 /10

spartanDC

Zhlédnuto: 11 368x Hodnocení: 6.5/10 Komentářů: 30 Kategorie: video

Značky: video, nehoda, brazílie, hasiči, přistání, vrtulník, záchranář

Komentáře

Ocasní rotor při stání na místě táhne vrtulník silně do strany. Proto je přistání tak náročné.
Co to meleš? Ocasní rotor přidává nebo ubírá podle toho jak to pilot chce
Ocasní rotor zabírá trvale, aby držel vrtulník rovně a neroztočil se proti rotaci hlavního rotoru, proto ho táhne do strany. Snažíš se tady dělat chytrýho a zatim sis udělal akorát trapas.
Mě tohle vysvětlovat nemusíš. Jenže on ho sice táhne do strany ale kontrolovaně. TAK JAK HO PILOT OVLÁDÁ tak nevím co meleš o tom že kvůli tomu je přistání složité.
Tak mi tu můžeš popsat, jak moc je to jednoduché... 😃 to by mě teda zajímalo, jak si blbeček jako ty myslí, že funguje hover vrtulníků a kolmé přistání. 😃
Když chceš přistát musíš ubírat "plyn" tím se sníží otáčky hlavního rotoru a ty začneš klesat současně ale musíš nožním řízením korigovat právě ten točivý pohyb okolo osy hlavního rotoru protože když bys to nechal tak tě ten zadní rotor začne otáčet. Ještě se to koriguje náklonem hlavního rotoru.
Ano létání s vrtulníkem je složité ale to co si napsal v původním postu je z tvé strany hodně zjednodušené nebo nevim. Každopádně tady ten havaroval proto že neviděl kam sedá.
Tak si žij ve své naivní realitě... Ano, v GTA to možná funguje tak, jak píšeš 😃 ... realita je bohužel uplně jinde ... tady zjednodušeně pro blbečky jako jsi ty ... https://www.youtube.com/watch?v=eXR1olg_I0w
Hm žil jsem v tom že se mění otáčky. A on se mění úhel natočení lístů rotoru. Moje chyba. Každopádně jinak princip ovládání je tak jak jsem psal. To že zadní rotor tahne stroj do strany je sice pravda ale to se koriguje náklonem hlavního rotoru. A nevím komu řikáš blbečky ty blbečku xD
Když nejsi schopný ani pochopit video pro blbečky, tak už raději nic nepiš. ... tady je každá moje snaha marná. Některým lidem prostě nelze pomoci.
ty asi opravdu mluvis o hrani her vid? nebo zkusil jsi nekdy aspon trenazer? podle tvych reci by jsi s tim nedokazal ani vzletnout, kdyz ani nevis, ze tah rotoru se ovlivnuje naklopenim lopatek
Jen tě opravím. Aby se neroztočil ve směru rotace, ta zadní vrtule tlačí proti rotaci...
Analogie vrtulník-vrtačka. Hlavní rotor(vrták), tělo vrtulníku(vrtačka), ocasní rotor(tvoje ruka). Když se ti tře vrták v díře(rotor ve vzduchu) a přestaneš vrtačku držet tak pevně(ztratíš ocasní rotor), tak ti vrtačka(tělo vrtulníku) začne utíkat proti směru rotace vrtáku(hlavního rotoru).
Po směru rotace by ses roztočil při závadě na turbíně. Kdyby se hryzla hřídel v turbíně a nebo se kousla převodovka, tak tě energie rotoru stáhne do sousledné rotace - v tomhle případě bys nemohl ani použít autorotaci. Do sousledu tě stáhne i autorotace hlavního rotoru.

Zobrazit celou diskuzi